its been a while

OK.. jag erkänne ratt jag är jätte dålig på att blogga...
men jag hinner sällan känns de som...


men jaa får se om de blir nån bättring

saker som har hänt sen sist:

-var hemma hos liv på tjejmiddag med hemmagjord pizza och kakor ;) det var verkligen jätte mysigt
-tagit svininfluense vaccintet.
-varit hos hamberg på fest
-öppet hus i skolan (var bara där i två timmar men jag hann faktiskt inte!)
-firat barjram med la familja


saker jag vill göra:

-ringa liv
-ut och ta lite luft
-spy på hela dumma projektet jag tog åt mig av min faster
-ändra min bloggdesign... really badly


sååå de var en massa folk här idag! de är bosnisk bajram så vi firade hos farmor och farfar lite granna :P
that means alot of money und food for me! muumms ^^

sen så de där projektet jag skulle göra åt min faster? de var att jag skulle scanna in två av hennes album till datorn och skicka över de till henne. har suttit här sen typ fem (tagit lite småpauser) men fy fna!
men jag är klar nu...

ska nog ta och pocka undan skiten nu och mejla henne hennes bilder:P


avslutar med en grymt söt bild på min storebror när han var liten ^^

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Maja

"-ändra min bloggdesign... really badly " and that i'll take as an insult :O

2009-11-29 @ 00:46:08
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0