städat mitt rum

Jag har städat klart min rum nu :P gud va dammigt allting var asså! damsög, dammade av och böt lakan så nu är de fint igen ^^
mamma och pappa åkte just iväg för kvällen, de ska till någon japanskt ställe och mamma kommer itllbaka imorgon bitti, pappa ska iväg med jobbet och kommer tillbaka på onsdag:P

brodern har löpt en ny bild, en lila KA men den är grymt söt ^^ undrar om han kommer låta mig köra den lite när jag har övningskört lite granna (A)

så ska nog plugga lite idag tror jag:P eller snarare jag vet för att jag måååste! men gud vad skönt de ska bli med lov om några veckor!

satt just och gjorde lite grejs med håret, tre twists (liknar typ inbakad fläta men man snurrar typ bara, aja svårt och förklara)  på höger sida så att de blir typ slickat eller något på ena sidan.. vet inte vad jag tycker om de än... vet inte om jag har huvudformen att kunna klara av en sån frisyr

hursomhelst ska jag dra nu för jag tänker försöka öppna böckerna lite granna

utan vax


Är det ett troll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0