åhh de har varit nice!

long time no inlägg:P

sååå jag har inte skrivit på ett tag nu, sis var väll förra helgen?
men jag har varit jävligt upptagen, de har varit mkt utgång på både dagarna och kvällarna och emellanåt  har jag suttit barnvakt åt min kusin :P
har också haft andra släktingar här så har suttit barnvakt åt mina sysslingar också

de senaste två dagarna har jag varit på två fester och haft de assnice med mina vänner, en i älmsta hos maja n (sötnosen själv) och igår blev man bjuden av juanjo till kvisthammra också

innan de så var jag i svanberga med agge och alla, de var också asnice!
har också varit inne i stockholm med marika, och lite liv men man såg inte mkt av henne asså

jag shoppade lite och marika shoppade mkt!

nu ska jag ta och gå upp och lägga mig en stund för jag ska iväg och möta tjejerna om nån timma


utan vax zäta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0