I gotta feeling

sitter hemma hos jonte med marika, simon och andreas,
de sitter just nu och typ hoppar på varandra... höhö lite kul

gårdagen blev rätt kul, jag var ute med agge och markus lite granna, gick ut med lukas, mötte liv och så.
kom hem vid typ 9-10 satte mig vid datorn
sen ringer simon som hade kommit in till norrtan så jag drog ut och träffa honom och hamberg
dro ut livan också eftersom hon inte träffat simon på ett tag hon heller så vi drog till jonte där killarna hade varit från början

åh herregud... men jag hade kul, kom hem vid typ ett och gick och la mig vid kanske halv två

imorse käkade ajg frukost hos farmor och farfar och satt sedan lite barnvakt åt mina sysslingar som är och hälsar på.
Marika kom över och vi körde lite wii med dem, fatta att vi båda blev ägda av en typ 6 åring (hur gammal är han egentligen?)
tog en dusch och sen var de av till jonte där jag sitter nu

Vi chillar och tittar på tv och ikväll blire filmkväll :D

NIIICE

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0