MAJA ÄR EN LÖGNARE!

Jag och Maja har ett samtal om att mellanstadiet på parkskolan ska flytta upp till roslags, och jag stör mig lite på rektorn av olika anledningar men aja... här är en del av samtalet

maja, sa (21:26):

det har varit öppet, elelr har du följt de här?

- maja, sa (21:27):

asså skit samma, kajsa vill börja där uppe

och alla där uppe är ändå så små och töntiga XD

Hadziavdak, sa (21:27):

hahahahah kajsa ja

men tänk på 4orna

- maja, sa (21:27):

och alla i hennes klass

hon går i 4an -.-

Hadziavdak, sa (21:27):

hahahah just fan xD

hahahahahahahahah

- maja, sa (21:27):

hahaha lol
______________________________________________________________________________________________

Efter att ha snackat med liv kommer jag på att hon går inte alls i fyran utan hon går i femman!
__________________________________________________________________________________

Hadziavdak, säger (21:32):

VÄNTA LITE!

går inte kajsa i femman????

- maja, säger (21:33):

liv sa de va? -.-

Hadziavdak, säger (21:33):

jaa sen kom jag på att hon slutade trean när vi slutade nian!

- maja, säger (21:33):

kanske

Hadziavdak, säger (21:33):

SÅ *lipande gubbar* PÅ DIG OCH *juckande äckel* I DITT RÖVHÅL

slut på storyline


Kommentarer
Postat av: Maja

men man behöver inte hålla koll på i vilken årskurs sin syster gå i :p

2009-10-23 @ 22:07:41
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0