now im maad, sitting in the kitchen getting sad!

okej blev lite arg idag... vi att nämligen och väntade på att etik och livfrågor skulle börja i två och en halv timme! seriöst människa om gör vårat schema!! e du pantad!?

så huromhelt så hade våran lärare sagt att vi skulle fortsätta våran debatt från förra veckan.. sssså där sitter jag och maja och en massa andra i väntan på vårat i-val. kommer dit, garva lite med harald som defenitivt var beredd på att döda någon men efter ungefär en kvart och kvinnan e 10 min sen så bestämmer jag och harald oss för att gå och kolla var hon e

Hon ligger hemma och har ont i ryggen och hon hade föresten sagt att den skulle fortsätta på onsdag istället... just what you didnt say but whatever!!

de har varit läskigt kallt den här dagen!
ursh men aja...

nu ska jag nog ta och titta lite på tv eller något.. jag har faktikt ingen aning

UTan vax zäta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0