what am i up to?

Hur dagen var planerad:

- Vakna vid 7
- Städa huset och dra upp till IP i god tid och så
- Hämta cykeln
- Fortsätta på Samhällskunskapen på håltimman
- Hem och fixa grejer till på lördag
- Ha Samhällskunskap och Spanska
- Dra till Maja och plugga lite
- Lägga mig tidigt och bra så jag får sova ut


Hur dagen blev:

- Vaknade 08.40
- Snabb frukost och hann med hälften av grejerna jag hade planerat,
- Sena till IP
- Hämta cykeln
- Virade omkring hemma och böt om
- Hade Samhällskunskap och Spanska
- Spelade data spel med min lillkusin
- Spelade Skipbo
- Packa ner lite sminkgrejer...
- Klockan är 23.27 och jag är fortfarande vaken.

FAIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0