Ahoy!

oh oh i do not hook up

heheh sitter och lyssnar på musik just nu, kom hem för några timmar sen, tog en enormt skön dusch och tog en lite snabbmanikyr och pedikyr, får måla dem senare ikväll eller imorgon

planerna igår var att dra till borgmästarn med Jonte och sen dra till Livan på lan, men om vi säger såhär så blev de defenitivt inte!

Träffade Maja N och hon drog med mig och Jonte upp till Liv för att jag skulle lämna mina grejer där, drog senare upp till donken och träffade Simon och Dalle, Pontus kom också senare, Anton, Luc och Love, Axel och Melinda med två snubbar jag aldrig sett i hela mitt liv höhö

men när vi träffade pontus så sa han att han hade sett fransmännen lite längre bort och att de skulle på någon fest vi borde dra till, så då var de och väga

å ena sidan kunde man frysa ärslet av sig på borgmästarn eller så kunde man dra på fest och träffa fransmännen.
så ja medans jonte, simon, love och dalle drog till borgmästarn drog vi andra på festen
och titta där var andré och julia och en massa andra människor jag kände! jag var där i några timmar och drog sedan hem till Livan där de skulle ha så kallat Lan men de var knappast vad som hände när jag kom dit.
tydligen hade de lanat i typ en timme eller så and thats it!

WTF! hehehe nära men vi hade de rätt mys ändå somnade väll nån gång vid 3 i think.

imorgon är de bajram


Utan vax zäta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0