biblioteket är lite tyst

om man bortser från hameds kacklande i bakrunden, jag kommer aldrig och förstå mig på persiska!
tan
sitter här och väntar på att andrea ska bli klar med franskan och att lovisa ska bestämma sig att det är dags och komma... ska försöka jobba lite med powerpointen men de är typ de...

ursh jag pallar egetnligen inte vara här, men har man en del och göra så finns de inte mkt av ett val
blev iaf klar med religions uppgiften, måste bara bestämavem som ska säga vad och så

sen så ska jag och lovisa (om hon nu bestämmer sig för att komma) dra till livan eller ner på stan på en fika..

Jag har mensvärk, och alvedon hjälpte inte den här gången....

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0