Kanske dags och uppdatera?

Ja gott folk här har jag nog inte varit på ett tag, och de kan jag inte annat än skylla på att jag inte har haft någon lust 

Sen jag skrev sist har de hänt ENORMT mkt! jag var nere i Bosnien och Kroatien under sommaren, levde rövare med min kusin och alla mina polare! riktigt roligt var det, kanske berättar någon gång

Sen har skolan börjat, var först inte där eftersom jag inte hade kommit hem än och sen vart jag magsjuk... inte kul! och de som känner mig vet att jag hatar att vara sjuk! de är inte kul och ligga i sängen hela dagen och vara helt jävla hjälplös!! ursh!

Men på den mer posetiva sidan så har jag umgåts mkt med mina fina damer <3

som igår då jag var ute och hade de mysigt med Maja


Och mina föräldrar glömmer hunden ute och låser dörren-.- suuuuck

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0