say hello to the girl that i am

Jaha ja, sitter här hos Livan, vi har tagit de lungt, varit nere i "tvättis" och typ hängt, har varit en riktigt skön dag ändå, när mensvärken har gått över d.v.s

blev lite tårar där ett tag, helvete att livan alltid ska se allt!!! näära men ibland så blir de så... tror att de än en gång blev allt på en gång (saknaden är stor)

sitter här och dricker kaffe somlivan hävdar att hon har lagt i två sockerbitar men de tvivlar jag starkt på!
lyssnar också på britney spears och har lite nostalgi tripp


Jag är glad att ni finns där för mig även när jag är en bitch!


Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Livaan

bejb jag insåg snabbt att något var fel men det var inte förän låten efter som jag faktiskt fattade att du grät, att det var som jag trodde. ville inte att du skulle må dåligt men saker och ting kommer på en gång som du sa.



I´ll always be ther 4 u <3

2009-09-11 @ 01:00:05
URL: http://livan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0