vem e klumpig?


DU ÄR KLUMPIG!!
hahahah ni skulle sett majas vurpa igår!! åh herregud hur lyckas kvinnan??

Vi satt hos livan igår pluggade, åt middag och typ tittade på idol. tog de lugna puckar alltså
kom hem och sommnade som en stock, nu har jag varit vaken i ungefär 45 min och jag tror fan att majas "massage" hjälpte för just nu är jag bara lite öm men damn it ingen nackspärr! fy i helvete vad skönt!
 
sitter just nu och tittar på vma(dansarna som gör sin tribiute till mikael jackson ä fan fantastiska), ska snart hoppa in i duschen och efter det är de raka vägen mot lommarn och åka vikingabåt

Utan vax zäta

*INSIDE JOKE WARNING*
Det ligger en man på golvet, INGEN vet var han kommer ifrån
Nicaragua gua gua
And his living in a house with no air
haahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha


Kommentarer
Postat av: Marika it is

SV: neee skulle inte tro det va:P Har någon sorts av magsjuka -.-

2009-09-18 @ 09:19:46
URL: http://marikaberg.blogg.se/
Postat av: Marika it is

men du hade ju haft feber och allt, det har inte jag haft

2009-09-18 @ 13:27:02
URL: http://marikaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0