what happend?

Ja gårdagen var väll intressant, pappa skulle ha fotbollskväll med grabbarna (höhö) och jag hade ingen lust och vakna upp med tinitus imorgon bitti så jag drog ut och träffade agge en stund, vi drog upp till flygfyren och träffade markus och lars, drog efter det hem till liv och såg några klipp på youtube från roastingen i förrigår av björn gustavsson

när jag såg özz nujens klipp höll jag på och garva ihjäl mig!! (liv fattade dock inte varför jag tyckte det var så roligt) men aja, sen tittade jag och anton på tv medans livan nördade sig med andra avenyn
LAME!!

sen av någon anledning så fick jag ont i huvudet och blev illamående... vet inte vad som hände, jag hade först bara ont i huvudet och sen fick jag två alvedon av livan och så blev de bara värre...
Messade brorsan och frågade om han kunde hämta mig så han skickade Hakar eftersom han själv inte hade någon bil (thank the lord) så jag fick skjuts hem iaf...

nu mår jag bättre men undrar fortfarande vad fan de var som hände igår....

hmmm


Utan vax och mkt tacksamhet Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0