you keep me coming back for more

jag e fett tagg för lördag!! tror de kommer bli rätt kul, hoppas att de inte blir som ett par andra gånger jag vet, men jag säger till mamma att jag blir sen iaf ;) pappa kommer inte hem fören på söndag so no worrys höhö

dagen har varit väldigt trevlig, började med samhällskunskap där jag fortsatte fummla i mörkret, engelska där jag mestadels satt och garva åt lovisas perversa ideér, spanska där jag gjorde glosor och klarade dem för första gången!!! lunch där jag nu har tagit de som min personliga uppgift att få agnes att garva som fan! Religion där vi hade en redovisning och snodde godis från hamed. och sist så var de naturkunskap där man oturligt nog blev ihop parad med gustav och hans perversa molekyler!!
 


Min klass är den mysigaste ^^

nu ska jag ta och läsa lite i min voodoo bok och sen e de väll och lägga sig tidigt för jag är jääävligt trött....
'
Utan vax


Kommentarer
Postat av: maja

DU! VI SKA FAN GÖRA DET AS KUL!!!! du är liksom inte den enda som är övertaggad! :D

2009-10-01 @ 21:11:57
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Ida

Så jävla snygg klass!!!!:D

2009-10-02 @ 09:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0