a day in the life of zäta


gissa vem jag har lekt med? :P sötaste kusinen i världen;D och puma såklart XD

som ni vet från förra inlägget så drog jag och pappa till båten och slipa den. när vi kom hem hade moster, morbror och den ena lillkusinen kommit (den andra var på barnkalas) så det blev lite skoj lek och stoj innan middagen, också puma kom och hälsade på en stund så man fick mysa med henne med.

Pappa och jag åkte äntligen ut på vår första övningskör runda och det gick awsome! fick en liten kick av att hålla i ratten och ha hela kontrollen över bilen. Pappa tyckte det gick asbra och jag håller med, på lite mindre än en timme så fick jag gå igenom ettan, backen, tvåan, trean, svänga i massa cirklar, blinka och så.
för första gången så awsome!

efter det släppte pappa av mig på biljarhallen där jag spela med niklas, massa kul ju!
har kommit på att jag börjar bli bättre på det här, vann två gånger (dock var de hans förtjänst men whatevah!)
Lite kul grej är att alla som hänger med mig och niklas blir alltid galen på att vi bara snackar engelska, vet inte varför men det blir så mellan alla citaten och så men iaf så var det två killar vid bordet bredvid oss (var iofs enda tjejen i hela lokalenXD)

- Where you from?
tittar lite häpet upp
- Svergie?
- Jaha oj sorry jag tänkte bara att ni snackade engelska hela tiden.
- höhö nej det gör vi mest bara för skojs skull

hahaha han ville inte snacka något mer med mig efter det XD
har varit en grymt skön dag tycker jag, har lixom inte behövt oroa mig för något utan har mest bara haft kul

nu ska jag sova lite tror jag
Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0