do you remember what you did last night?


Gårdagen blev ganska rolig även om den inte blev som väntat.
Drog till Michis och vi skulle egentligen dra till twinclub efteråt och se banden som spelade men detta sköts upp tills vi kom tid typ 10-halv 11 och då hade de flesta redan spelat och så. Vi stog ute och snacka lite med vakten (läs: Stefan) och ringde ut Agnes så man fick en kram.

Vi drog tillbaka till michis för en snabb toarunda och byte av skor (läs: jag fick ta på mig lovisas killerheels och hon tog mina sneakers) och därefter ut mot nånö, eller ja inte nånö direkt för de e långt men åt det hållet iaf.
Träffa lite roligt folk och dansa lite, runt två tog jag och lovisa taxin hem

vaknade typ vid 1 imorse och känner mig ganska död, men äh vi får se vad som händer ikväll visst?;)

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0