gäsp och facebookförbud

Jaha jag skolan börjar om lite mindre än en timme, jag sitter här klar och har nu gjort det i en halvtimme... aja sånt som händer när man går upp i tid. men nu blev jag skitsömnig och sitter och gäspar... får väll piggna till med lite kaffe eller något.

jaha ja andra dagen av facebookförbud... känns liiiite surt att inte kunna gå in nu när ja ginte har något och göra, hinner lixom inte direkt plugga. sen har man ju vissa "vänner" och "klasskamrater" som finner det otroligt roande och mobba mig och upplysa mig om hur fantastiskt facebook är för tillfället...
Men FUCK IT! jag ska fan klara det! men lite kul att jag var tvungen att stoppa mig själv igår när jag satt vid mammas dator så knappade jag in facebook i sökmotoron, tänkte inte alls på det fören sidorna kom upp och jag ser logga in på facebook länken framför mig... inte kul! men har ju lyckats hållt mig utan att gå in på sidan iaf... får underhålla mig med annat.

nu ska jag packa ner min väska och allt skit... ha det bra folket!

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0