Jag är trött.

oavsett hur mycket jag sover så blir jag aldrig helt pigg jag känner hur jag är på väg och somna varje gång lampan släcks eller jag inte få prata med någon eller göra något eller jaa något. jag är trött på det ena och de andraallt från det ständiga vakande ögat man måste hålla på vissa för att se till att de inte sårar en till att behöva förklara sig gång på gång på gång på gång att behöva oroa mig för att e det här dagen då du knäpper till ordentligt? varför är det så svårt och vara tonåring jag vill egentligen bara få göra vad JAG vill, inte vad alla andra vill att jag ska göra.önskar att ni kunde förstå denna trötthet men eftersom jag själv inte förstår den så kan jag inte heller förklara går det ens att förklara?  jag är inte en idiot jag är inte ett barn jag är inte naiv och jag är inte svag därför tycker jag att livet ska ta sin jävla skit och stoppa upp den där solen inte växer! det tar mer än såhär att knäcka mig


Utan vax zäta


Kommentarer
Postat av: Kungen

min tröja! hihi! eller din, men den va min, hihi



seee, maja kommenterade något ;)

2010-04-29 @ 18:41:58
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0