something that made me laugh

så jag sitter här och rensar lite dator och kom just och tänka på en lite rolig grej idag som fick mig och garva såhär i efterhand.

Jag, Linnea, Liv och Maja står och snackar om hur linnea funderar på att klippa sitt hår kortare och så kom vi in på om hur för några år sedan jag, Marika och Maja hade riktigt kort hår som typ page eller så.
kommer inte ihåg vem som klippte först men det blev väll lite av en trend hos oss att klippa av lockarna för vi hade alla relativt långt hår innan

mitt i allt kläcker livan ur´sig
- Men jag klippte ju också kort!
 o_O <----- me and majas faces

höhö livan klippte uppklippt på den tiden och hade enligt sig själv väldigt kort.. enligt oss andra har hon inte haft kort hår sen hon föddes XD

jag vet inte varför men detta fick mig och garva nu och jag hade inget annat och skriva om :P

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: kungen hos Liv

hahahah jaaa jag sitter också och småfnittrar lite nu XD HAHAHAHAHAHAH! småfnittrar my as HAHAHA!

2010-04-22 @ 16:31:46
URL: http://livan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0