Dag 2. Dagen idag.

Okej så jag missade och skriva om min dag igår men den var ganska hektisk.

Började med att jag vaknade och käkade frukost, efter det så damsög jag hela huset och torkade alla golven, och så hjälpte jag mamma fixa middag osv osv.

Efter det så kommer kusinerna, faster, farbror, farmor och farfar och det blev presenter och middag. efter det började det bli lite roligt, alla kvinnor i familjen sitter i mitt rum medans jag sminkar mig och typ diskuterar om allt mellan smink och barn och annat, sen fick emina välja min outfit åt mig då det blev en svart klänning med svarta strumpbyxor.

Efter det så drog jag ut i kylan för att ta mig till marika, jag menar hur skulle de klara och äta tacos utan mig när jag är den som har tacobröden? efter en fin tjejmiddag och en massa skoj (som vi inte riktigt ska nämna) så tog vi taxin upp till mobergs, massa skoj och träffa lite roliga människor. ska jag forsätta historien eftersom resten är efter midnatt?

men aja jag, maja, liv och linnea drog upp mot kvisthamra för att linneas pojkväns kompis hade inflyttningsfest och det var faktiskt riktigt skoj, vi vart dock kvar där ett braaaa tag och jag kom hem senare än vanligt... oh ja defenitivt senare än vanligt.

men det var min dag och natt

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0