Dag 5. Din väg till/från skolan.

Efter att ha klätt på mig ytterkläder så går jag ut genom dörren, låser, och går sedan några meter till höger och ut genom grinden.

Sedan beror det på humör antingen så går jag lite till vänster och sedan höger ner för en liten backe eller så fortsätter jag ner för min gata och sedan svänger höger längre ner. sedan är det bara följa vägarna, raktfram, vänster, höger raktfram tills man är vid fängelset där svänger jag alltid til vänster på en liten genväg då man går igenom husen. När jag kommer ut till vägen igen så kan jag se skolan, då är det bara under en tunnel och sen är jag typ framme.

hem är det raka motsatsen, fast ibland så kan jag ragga skjuts eller så cyklar jag men med tanke på vädret den senaste tiden så går det inte riktigt och ens få ut cyklen från snödriva.

Utan vax zäta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0