Alla hjärtans dag

Det e fan alla hjärtans dag på söndag, tänka sig...

Hur ska alla fira?

När jag tänker på alla hjärtans dag så kommer jag på att sist jag faktiskt firade var för...6 år sen? i guess med min dåvarande "pojkvän" inget man direkt är stolt över om man säger så men i vilket fall somhelst så fick jag gelehjärtan av honom... tror han fick chocklad eller något?

sen också den där stor hjärte-hälsnings-grejen vi hade i korridoren i barackerna på park? anyone? nähä då e det väll bara jag.

förra året var jag i bjursås med pappa, kanske därför jag börja tänka på det nu?

Tycker inte nödvändigtvis att man måste gå på alla hjärtans dag som att den är bara till för att man ska konsumera och att man ska älska varanndra hela året och inte bara en dag, visst e de ju så men äh om den ändå redan finns och firas i x antal länder så är det ju faktiskt inte bara hallmark som hittar på eller hur.

hittade lite gulliga saker om hur man firar i kroatien. google it!

nu ska jag nog sova... helt onödigt inlägg...
men jag är trött... så jag ska sova... god natt

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh ja just :) d va tider på park de :D

2010-02-12 @ 20:00:24
URL: http://diamond.devote.se
Postat av: matilda

åååh, vem minns inte!!?? :D <3

2010-02-12 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0