äntligen får vi som vi vill säger kokosnöten

Den här dagen har känts ganska meningslös. Matten gick ut på att jag fick huvudvärk... ursh vad jag hatar matte b!
Historian... vad gjorde vi för någonting? vi fick bilder vi skulle analysera men vi får tydligen två distansdagar på oss och göra den såååå... ja.

Spanskan var lite mer komisk eftersom jag, agnes och maja fick läsa en text där vi fick ha olika röster,
Maja skulle vara högljud
Jag skulle vara full
Agnes skulle vara "svenne" XD

Maja skulle ett tag också låta bitchig men det slutade bara med "men jag låter ju normal!" XD

tvååå timmar hååååååål

sen så blev det lite etik och livsfrågor som enligt mig spåra ganska rejält XD vi började med att vi snacka om voodoo och kom efter det på albinos i afrika och gud vet vad... men om jag minns rätt så kom vi in på allt från asteker till japansk medeltida kultur och egypten och annat. med vi så menar jag, harald, luc, axel och läraren cecillia... fick för den delen undersöka tibetanskt knark ;) eller nej jag menar läkemedel höhö

det flesta låg annars och sov och med de flesta andra så menar jag ju såklart Maja som hade huvudvärk

fick låna lim av harald och limma ihop min klack som hade gått sönder. ägde luc lite granna "miiiilk" och lyckades itne blåsa ner ett pappar.

väldigt produktiv dag ;)

sötaste bilden på mig och lukas?
Utan vax zäta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0