Ballerina e skyldiga mig skadestånd!

Okej, jag köpte den nya ballerina kladdkaka efter visst utfrågande av några människor i umgänget hur den var. och jag har inte lyckats få bort smaken ur min mun... i just dont get it och jag har suktat efter mer hela dagen!

precis när jag är på min sista nerv och ska gå ut med lukas får mamma och pappa gäster och gissa vad det har med sig till mig? ett trepack ballerinakex!!

inte exakt vad jag suktade efter men fuck it close enough!!!

Har också haft hit me with your best shot på hjärnan hela dagen... what is this?
 
har försökt plugga matte men det har gått åt hellskotta så... vette fan vad som kommer hända imrorgon...

ut med lukas och sen läsa några sidor i min skepparbok... orkar inte navigera så jag sparar det till imorogn bitti.


gammal bild men min cam funkar fortfarande inte :P
Utan vax zäta


Kommentarer
Postat av: william

jag har också provar ballerina kexen:D

dom är skitgoda:DDDD

2010-02-23 @ 21:48:19
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0