en dagens!

Dagens humör: ganska mellow
Dagens mående: har någon konstig smak i munnen och en mild huvudvärk men annars prima
Dagens borde: göra klart familjeträdet... fan va jag inte orkar
Dagens frisyr: av någon anledning bestämde mitt hår sig för att vara något lockigt fågelbo så det blev en hästsvans
Dagens smink: inget alls:P
Dagens klädsel: leggings(ive missed you), tröja och hemmatröjan över
Dagens planer: har faktiskt inga:P
Dagens materiella vill ha: min ängelring(a)
Dagens fundering: hur kan jag slippa att vara produktiv?
Dagens beroende: godis?:P
Dagens tråkigaste: vädret -.-
Dagens längtan: till sommarn!
Dagens superlängtan: Träffa kussin min <3
Dagens tidning: DN-kollar upp chile med jämna mellanrum
Dagens låt: starstruckkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0