gode gud ge mig styrka

"Jag gillar ost, Gillar du ost? Willys ost, Jag gillar Willys ost. ska vi kolla om det har ostdricka? gillar du ostdricka?"


Jaaa middagen igår var ju...intressant? nej jag hade kul men fan va jag ångrar att jag satte mig bredvid ado... NEVER AGAIN!

drog senare till jocke och hade de trevligt, Shiva och Pernilla borde inte dricka så mkt;)

Kom upp klockan 9 imorse? fan för min pappa och hans syn på vad som är sent uppvaknande...

Har hunnit blöda näsblod under natten igen, tror min moder håller på och bli lite frustrerad på mig (A)

akvariumpumpen är tvättad í högtalarna hör man Miley Cyrus - Party in the USA (?) och jag och Maja har kommit överens om att vi ska läsa stolthet och fördom på engelska... this should be interesting, undrar om hon vet att den är enorm???

anywhoo... ska nog ta något lite snabbt och sen lägga mig i sängen och titta på tv:P

(och varför funkar inte min webbkamera?)

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0