hemma från bjursås

Har ännu inga bilder men fan va nice dag det har varit! fett värt och gå upp klockan 5 på morgonen och sitta fast i en buss med en busted up ryggstöd som stackars jessica fick sitta och hålla upp med benen hela vägen.

Sov nån timma på vägen upp men det tror jag faktiskt de flesta gjorde, vi kom dit och upp i backen!

och fan va nice det var och vara tillbaka efter ett helt år! hehe gud vad jag får det och låta som världens grej men att åka skidor är bland det skönaste som finns, min version av att slänga sig ut för ett stup...typ?

Hängde med Marika och Sara hela dagen, ömsom några Nv:are och vill bara ha sagt att Luc måste vara den klantigaste människan jag känner! fan va jag garva!

Bussen hem måste jag säga var lite jobbigare än den upp av någon anledning även om vi fick titta på mamma mia, men det kanske var för att vi fick stanna och släppa av folk innan vi kom in i själva norrtan.

Mamma och pappa kom också hem idag vilket var väldigt roligt, fick en tröja med nagellack på och nagellack:P och nej det är inte meningen att tröjan ska ha nagellacksfläckar på sig utan det har vi min kära moder och tacka för men aja vi får se vad vi gör.

men en massa nagellack till min samling gör en trött zäta till en glad zäta ^^

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0