hemma från skolan och allt annat

e det bara jag eller har dagen flugit förbi?
Men fan människor det är LOV!! detta förtjänar ett hallellulja!
 
har haft religion, svenska, engelska och spanska så ganska chill dag tycker jag^^
efter det drog jag en snabbis till öb för godisshopping och lyckades också plocka upp två par leggings som defenitivt har behövt eftersom alla mina andra är sönder höhö.

Har ett par planer på lovet, ska på bio med fina andrea och fina anna, kanske lite skridskoåkning med kära livan^^ möjligen biljardd med Maria und någon frivillig ;) och så ska jag ju självklart vara med sötaste Marika.

mer lär det ju bli för kom igen det är ju lov! dags och leva lite!;D

utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0