igrala je igru, to joj je u krvi

Jaha jag jag tror antibiotikan gör mig extra trött eller något för jag sov till halv 1 idag. men anywhooo

Har varit ute med lukas på en uppfriskande promenad :) ikväll ska jag på middag och sen vet jag inte, hade till och börja med tänkt sitta hemma med "En ung Jane Austen" men nu kom det upp en massa saker...

Dra till jocke eller ha kvalitetstid med Maja? puuuh we will see:P

men nu blev jag glad för jag hittade en massa bosnisk musik på spotify! Happy zäta^^

sen igår så böt jag också lite designen på bloggen:) im no expert men den får duga;) får göra lite mer nån annan gång:)

Jaha vad ska man göra da? leta reda på någon fruk och knapra på kanske?

Gammal bild men underbar ändå!:D

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0