im back

hemma från bjursås, var defenitivt bättre förra gången... även om jag fick garva sönder åt allas vår adem men det ska vi inte ta nu. blev en jävla hemresa iaf, tog 4 och en halv timma tror jag och komma från bjursås till norrtälje.

Agge fråga om jag ville med på någon fest men jag är död, ska krypa till korgs med stolthet och fördom och hänga en DO NOT DISTURB skylt på min dörr. stänga av mobilen och soooova.
Älskar Mias version av den här låten (Tack till Maja som introducerade mig till denna serie)

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Maja

såå lite så, om du nu syftar på mig, vilket jag tror du gör! haha

2010-02-22 @ 16:14:02
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0