Jaaahaaa

Ursh min jävla cp näsa kan ju ta sig...

Jaha ja sitter i skolan med tjejerna, de spelar kort och annat medans jag nördar mig vid daton:P det första jag tänkte imorse när jag kom in på letkionen var vad fan gör ajg här egentligen?

Aja de senaste nätterna har iaf varit intressanta:P i söndags var jag ute med jocke, annica och sofia (?) och hängde lite :P måste säga att annica är en underhållare på hög nivå;)

pulkan Zorro/Pontus/Hawk/Håkan fick lida lite... men fett värt ;)
enda problemet var att ajg fick skit av farmor för att jag hade lämnat lukas hemma och han hade börjat yla

kvällen efter var jag ute med Jocke igen denna gång fick jag ta med mig hårbollen så att han slapp störa farmor och farfar.
Sen var jag uppe typ hela natten, och redigerade och annat... kunde ändå inte sova så vad gör man? man ser till att jocke sitter uppe med mig;)

mådde piss så jag stanna hemma från skolan..:P mådde bättre efter middagen så gick ut med jocke (igen??) för han hade varit i solbacka och firat brodern sin...

nu har jag tydligen lekton :P awsome -.-






Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0