Johnsons baby bedtime lotion

här sitter jag efter en lååång skööön dusch!
sist så var ju varmvattnet slut (whaaat) så jag fick bada i gaaanska kallt vatten´, men håret var vidrigt och jag likaså så whatevah

håller på och läser igenom min och guttas redovisning till imorogn, han är en ängel som har gjort typ allt eftersom jag typ inte alls har tänkt på det? bad zäta!

sitter samtidigt och messar med fröken nilsson som åker utomlands imorgon (i think?) och lämnar oss vanliga dödliga i snövirvlet... oh fuck..

på tal om det så tror jag att fröken lovisa har kommit hem om jag inte har fel? hoppas på att få se henne denna vecka? :D

nu ska jag fortsätta med det jag höll på med och sen "krypa till korgs" (Que livans asgarv) med lite stolthet och fördom.. har kommit en bit på vägen nu vilket är skönt

på tal om det (igen??) så ska jag och maja ha en Jane Austen kväll med pizza på lovet! det gillar vi!!

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0