kan inte ens skratta utan att hosta

Efter en lång och mobbad dag så är man hemma. Jag låter officiellt som en skata idag och hälsan går väll upp och ner. ibland mår jag toppen ibland mår jag piss men jag tror det har med med pmsen och göra en något annat.
Hade matte och historia och de mesta gick som vanligt. Hade spanska där jag mest fjantade mig med Agnes.
drog senare till öb och daisys för jag ville handla lite ^^ kom tillbaka för att repa lite pjäs innan etiken och senare blev det showtime!
min röst brast halva tiden och jag tror inte att jag kunde låtit mer pubertal än vad jag gjorde men whatevs... sånt man får leva med:P fick också lite halft väcka maja för stackarn höll på och somna i think XD

efteråt så¨blev det lite kulXD visa sig att det finns en gud och han tycker inte om när wille jävlas XD detta resulterade i en massa garv och wille liggandes på golvet i slutet av korridoren! 
AAAH LOVE IT!
och ja jag vet att knark är bajs!!
 
sitter nu här och dricker lite te, för de e goooott och jag behvöer något varmt XD har precis haft en mysig middag med familjen och nu ska jag chilla lite framför tv:n sen så blir de kaaaanske lite mer plugg

utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0