Men det är ju en talande hund!

Av ren tristess och mitt desperata försök att undvika skolböckerna så gör jag detta

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: eftertänksam
Favoritgodis: Chocklad!
Är det nåt du absolut inte äter: Lakrits och grädda
Kläder just nu: Mjukisbrallor, t-shirt och kofta
Musik just nu: Memories - David guetta
Vad sa du senast: Laku noc (bosniska för god natt)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hmm typ 50 talet eller kanske typ 30 talet t.o.m. :D  
Sommarplaner: Arbeta, resa, parta, leka och segla
Fisk eller badkruka: defenitivt fisk! hellre i vattnet än i solen
Saft eller alkohol: Saft:P
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: hmm härligt sol gör mig glad men fan vad jag kan uppskatta ett riktigt ruskväder
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: a shit ton of books, en evighetsmaskin av mat och lite toneskies
Spelar du nåt instrument: har spelat fiol och piano. ingedera är jag nå vidare på längre
Morgon- eller nattmänniska: hehe nattmänniska
Sparare eller slösare: slösare på hög nivå (A)
Bästa film: Stolthet och fördom
Tror på liv på andra planeter: joo det tror jag nog
Kommer du ihåg din första kärlek: joo da
Älskar du henne/honom fortfarande: havent seen in a while XD
Har du några homosexuella vänner: joo da ^^
Tror du på mirakel: klart jag gör,
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jo det tycker jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Gud nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3 kanske
Bio eller promenad: Promenad är ju gratis;) och är det stjärnklart så e de fan nice men annars är bio en favorit
Är du kittlig: hehe joo da på rätt ställen så
Snarkar du? höhö jaa
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? hmm njaa inte så... de är lite för små för att få i mig någon riktig skräck
Äckligaste insekten: kackerlackor!
Största svaghet: jag skjuter alltid upp allting tills sista minuten
Det här är jag bra på: ta kontakt med folk, resonera och se olika perspektiv
Bästa bok? gillar dan browns böcker sen finns det ju ett par till som sagan om klanen otori böckerna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flytta saker mentalt och kunna läsa folks tankar
Vad vill du jobba som? folk och kulturer i världen
Chips, morötter eller godis? beror på när
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? inte så ofta men det händer
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? funtar på att tatuera mig när jag blir äldre
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) enligt min mamma så är det stökigt och enligt alla andra är städat 
Gungar du på stolen? e mer än snurrare än en gungare
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? NEVER!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? nej det är jag inte
Saltar du på maten? oftast inte
Gillar du att sjunga? hahaha jaa
Anser du att du är stark? jaa oftas:P
Brukar du sola? joo men jag är ingen fan
Vad gör du om du får hicka? testar allt för att försöka slut.
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Både och
Har du en besatthet?  Nej det tror jag inte:P


Kommentarer
Postat av: eléna.

Hahah, rubriken! 'Up'! älska! :)))))



(alla får....)

2010-02-21 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0