min fina klass

Dagen har varit väldigt snabb och typ mysig. Kom lite sent imorse men i mitt försvar så fattar jag inte varför man låser dörrarna in till skolan!? hade iaf läxförhör på judendomen... oh well
sen började vi med en grej där man fick skriva sitt namn på ett papper och sedan fick denna cirkulera runt och alla fick skriva något på den, vi han inte klart utan fick senare göra klart den på svenskan. lite sådär feel good moment tycker jag^^ Vi kollade också klart på This is England vilket lämnade de flesta med en sorlig ton märkte man. då var de kanske bra att få pappret med en massa snälla saker eller vad säger ni? ---------------------------------------->

spanskan var produktiv säger vi:P men den gick grymt fort tycker jag

hem och typ... sova? det är vad jag ska göra nu för jag känner mig ganska död och jag ska upp 5 imorgon -.-

bjursås nästa

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0