Min hund är konstig.

Förstår mig inte på Lukas här bakom mig, han ligger på ett ställe... antar att han väntar på att jag ska gå ut med honom vilket jag också ska om ett tag men thats not the point.

nu ligger han precis vid dörren. jag går och stänger dörren eftersom jag tycker om att ha dörren stängd annars känns det som att någon stirrar på datorn bakom min rygg eftersom man kan se in från vardagsrummet. det är så jag tycker om att ha det. men efter ett tag så börjar han och röra på sig och det slutar med att han står och stirrar på dörren och viftar på svansen

översättning: jag vill ut härifrån!

FINE! jag öppnar dörren och går ut och hämtar en kopp kaffe och han följer efter. jag går in i mitt rum och sätter mig bara för att denna gång ha glömt att stänga dörren.

och så är han tillbaka på samma plats igen!! exakt samma prick ligger han på!

I will never understand that dog!!

skitunge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0