my day?

Ska jag ta och skriva ett långt inlägg om vad jag har gjort idag?

Vaknade och hade skön sovmorogn eftersom etik och livsfrågor läraren är booorta i Indien så nästa tre lektionerna är jag ledig. Sprang till skolan för att ha en kort liten genomgång med Göran, inte för att jag inte klarade provet utan för att jag kände att jag behövde få en massa saker klart för mig. sagt och gjort

sen blev det ett lunchmöte med my fellow friendsare så vi fick diskutera lite, väldigt bra

-Hamed jag är ledsen men vi är Friends så du får inte käka med oss

efter var det bara och springa på samhällskunskapen där vi fick höra på kära Kristin förklara lite om Irak och annat. Efter det blev det This is England på svenskan vilket man defenitivt inte ska tacka nej till. än så länge är det ju den bra delen, på fredag kommer allt det hemska (oj da)

efter blev det en väldigt lättsam mattelektion... vilket var väldigt skönt.

stog och prata lite med Agnes och sen drog jag hem, fick skjuts av moder till folkets hus där jag fick spendera två timmar med och navigera med brodern..
faktiskt den roligare delen av kursen i think

nu tror jag nog att jag ska sova snart för jag känner mig relativt död

Utan vax zäta
 
Het?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0