one love, one life


Efter att precis ha lyckats med att göra mig snygg förstörs allt för att jag skulle ta mig till livan i snön/regnet...
Hon asgarva när hon öppna dörren för jag såg ut som en blöt hund!
vi satt och kolla på 10 orsaker att hata dig och så ringde agge och ville träffas så då stack jag till flygis och hämta upp henne. efter det blev det en massa tjejsnack och flabb på livans rum med vem vill du: ha sex med, gifta dig med och mörda:P
Agge kom då också och sov hos mig så vi låg uppe och kolla på linas kvällsbok och snacka till det tidiga timmarna av morgonen. Vakna då vid 12, upp käka frukost, följa agge en bit hem och sen tillbaka till min egen boning för att finna att min faster, farbror och kusiner har kommit på besök! PRIMA!

så jag har haft en familjedag idag^^
nu ska jag gå ut med hårbollen
Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0