Bara för att jag tkr om och få saker:D

dagens fina inköp består av en foundation eftersom min är slut :(

dagens fina gåva från ens fina mor består av en skinnjacka, ett par balletskor und en fladaermus-ärm-tröja ;D

orkar inte ta några bilder XD

träffade lilla jocke på åhlens som fortfarande hävdar att ajg är en svikare efter helgens charader, träffa också fina hanna som jag inte träffat på gryyymt länge så det var väldigt mysigt^^

skolan har varit helt okej, vi har börjat med våran pjäs till etiken och jag börjar få ångest för filmen på naturkunskapen... kommer få ge gärnet under denna vecka....


och till alla er gissa vad!?!?!? markus har börjat blogga igen!!! ;D det gör mig massa glad och ser till och länka honom nere i länkarna:P har massa roliga bloggar där nere ;D

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0