Enter: Zlatana!

OKEJ TREDJE GÅNGEN GILT!!

Måste säga att den här veckan inte varit den bästa, försov mig nästan varje dag!

ursh måste komma tillbax in i rutin

hursomhelst idag tror jag nästan tog priset. maja ringde och väckte mig tjugo minuter innan skolan börjar
- fail nr.1
tar mig till skolan och är tio minuter sen, vi har religion uppe på nv och jag tar mig upp och hittar salen. men får inte upp dörren. de var någon skjut-dörr-jäkel-mocka-pär
- fail nr.2
vänder mig om till en snubbe bakom mig och frågar hur öppnar man dörren? och han instruerar mig att trycka på den vilket jag gör men den går då bara upp nån centimeter, ahh nura och har fortsätter konstatera att jag ska trycka upp dörrjäveln... så bestämmer han sig att jag är då inte tillräkligt bra så han försöker själv och lyckas då inte heller få upp den utan trycker till igen och tror ni inte dörren flyger upp som fan och där sitter min klass halft förskräckta och i dörren står jag och typ halft garvar åt mig själv. måste sett kul ut
-fail nr.3

okej jag jag vet fan hur man gör en entré


Kommentarer
Postat av: maja

KLOCKREN INGÅNG! :D

2010-01-16 @ 10:36:31
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Andrea

hahah det va ju skiit kul xD

2010-01-16 @ 16:24:20
Postat av: Markus

Tror dom har fixat den där dörren med flit så att alla som är sena verkligen blir utstirrade och inte kan smyga in som i andra klassrum :P

2010-01-24 @ 23:40:22
URL: http://randomsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0