Gör detta testet inom 20 min annars händer det något som du inte vill, IMORGON!

Hur Svarar du i telefonen: Zlatana?
Gör du när du är kär i fel person: försöker glömma den
Tycker du om gul-bil-leken: hehe på andra ;)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 50 spänn :P und pengar på kortet
Mycket är klockan: 13.16
Många kontakter har du på msn: unt 200 i think:P
Var spenderar du en regnig dag bäst: med en bra bok

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Marika- Palla kvisthamrabacken liksom plus att jag måste städa mitt rum
Ringde dig senast? farmor
Pussade dig senast? farmor
Vill du kasta en sten i huvudet på? hmm ingen riktigt just nu
Saknar du mest just nu? ..
Ska du träffa imorgon? massa folk om de blir nån fest:P
Sov du med senast? kommer faktiskt inte ihåg:P
Festade du med senast? var en hel del människor:P
Vem fick du senast sms av? pontus :P

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja:P
Gråtit en hel natt: nej man somnar väll tillslut:P
Druckit så du spytt: nopp
Åkt vattenskidor: hmm ne men en sån där ring XD
Åkt rullstol: hehe nej.
Gjort en bakåtkullerbytta: inge minne av:P
Köpt lösgodis för över 50 kr: joo de har jag väll:P
Haft träningsvärk: hehe klart:P
Önskat att du var det andra könet: hahah när jag var liten:P
Sett din kompis i rosa kanindräkt: hmm jag har sett emelie utklädd till kanin men jag antar att det inte räknas:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0