i think im dead

okej jag måste seriöst vara död XD
har varit och gymmat med liv idag :P and lets say its been a while

i vilket fall somhelst så vaknade jag i tid imorse! AWSOME! och det var väldigt skönt och vakna för på radio var de nån skön lugn låt som jag vaknade till (vet inte vad den heter dock)

hade en timmas etik och livsfrågor som fick mig och tänka lite... får ta de i ett annat inlägg eftersom detta skulle bli heeeelsikes långt om jag ska låta tankarna gå lösa och detta ska ju bara vara en liten update

sen så hade jag ett helsikes hål som spenderades med fröken nilsson och lite annat folk omkring i skolan:P

engelska sen:P som tillslut blev en svenskalektion?
och efter det en matte lektion :P

drog ner på stan för att boka en synundersökning... ju mer jag tänker på det desto mer tror jag att jag behöver för lång sikt för jag ser typ ingenting på längre håll...
ni kan ju fråga matilda och gustav som jag träffade efteråt och jag såg inte att de var de fören de var typ en meter ifrån mig -.- im bliiiind!

hem, käka, byta om, på med, musiken och upp till gymmet med livan;) det var grymt skönt men som sagt är jag dööööööd

ska springa på toa och sen ska jag sooova:P en god natts sömn eftersom en viss person har distans imorogn! can I get a HEY YEAH!?


Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0