im terrified but im not leavin

okej nu får det vara sådär tills jag kommer på något bättre:P

och jag vet nu kommer folk tänka "zlatana du är varken smart, knasig eller kreativ" och till er vill jag säga TYST DET ÄR JAG VISST! XD

nää men det var allt jag lunde komma på just nu:P kom att headern är lite stor (varför skriver de att en vanlig header är 900x600 px när det inte stämmer:S)
men jag har börjat få liiiiiite av en idé om vad jag vill ha men eftersom jag inte är ett geni i photoshop så... det är inte mitt fel photshop tycker bara inte om mig!!

nu är klockan 03.51... tror ni jag kommer lyckas vända på dygnet innan skolan börjar?

det tror inte jag


Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0