its always more fun when there is a belt involved;)

Gårdagen var faktiskt väldigt rolig
började med att jag tvingade mig själv ur sängen klockan 10 på morgonen, frukost, damsuga, duscha och sen ner på stan för lite yoga med livan

eller ja det var typ snarare avslappning men det var grymt skönt
senare så var jag ute med maja och tog en massa mysiga bilder^^ som kommer upp senare när hon bestämt sig att skicka dem;)
 
hem och käka och drog sedan till livan, vi låg och prata lite. tittade på slutet av coarline (jag iafXD)
efter ett tag så bestämde vi oss för att messa pojkarna och träffas ute eftersom det var på någon fest vi inte fick gå på:P

men med våran tur så är ju killarna inte så bra på och hålla tiderXD så vi drog till festen och var där ist och hääär hände det grejer! XD

det blev schack som jag blev lite smått ägd på. Spelade mot jocke som ägde stället och han hade ju fan spelat i sm! XD men aja två första gångerna vann han på typ fem drag (kommer aldrig fatta hur folk görXD) sen sista gången sa han att han skulle vara snäll och då gick det lite längre:P vet inte hur länge vi spelade men jag blev fett stolt att jag tog hans drottning! men det helade resulterade att jag hamna i snön XD

sen blev de misshandel av simon som var riktigt roligt;)
och snurra flaskan som typ sporade liteXD
Jag fick:
-messa emina att jag var kåt
-tugga en vitlöksklyfta
-en matsked med kanel
-kyssa dalle (eller han mig?)
-hångla med jocke x2
-hångla med sara x2


sen lite roligare saker var att sandlund blev äggad! XD
dalle fick käka frysta fiskpinnar och moona en bil
amanda fick skrika att hon var en hora

och som finalen innan jag gick hem fick jag spanka jocke med ett skärp! XD
han blev så grymt sur XD fick en snöboll i ansiktet för det men det var de fan värt!

Sov som ett barn i natt och det har varit en riktigt bra dag

Utan vax zäta

Kommentarer
Postat av: Gurrzor

En matsked med kanel :D haha fråga Svenna om det ;)

2010-01-19 @ 17:05:00
URL: http://secret7.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0