jag bara låånar;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: haha det var nyår?  
Vad gjorde du kl 08 imorse: sussade sött i min säng
Vad gjorde du för 15 min sedan: läste fanfics;)
Det sista du sa högt: "AWSOME"
Det senaste någon sa till dig: oj öhh "kan du ta ut sakerna ur torktummlaren imorgon?"
Vad har du druckit idag: julmust och massa vatten.
Vad var det senaste du åt: mackor till middag XD
Vad var det senaste du köpte: en grå mössa ^^
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit :P
Vad är det för väder hos dig nu: de e en massa vit snö utanför:P
Godaste glassmaken: kola, vanilj :P sen har vi ju då ben&jerrys glass men aja XD
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: inte för alla men ja
Sover du tungt: heheh oftast och om jag inte sover tungt kan jag vända mig om och somna om
Drömmer du mardrömmar: händer
Trivs du med ditt jobb: har inget 
Favoritklädsel: måste säga leggings och någon tunika eller whatevah
Favoritlåt just nu: Rihanna - russian roulette
Vad ser du om du tittar till höger: min vägg och min minnestavla.
Vad gör dig glad just nu: det kanske blir party imorogn?:P
Vad ska du göra härnäst: Sova fan!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trööööött
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: rosa pyjamas byxor och friends t-shirt
Sommarplaner: croatia baby :P och bosnien och en massa skoj med mina vänner
Hur många kuddar sover du med: 3 men en brukar alltid vara utanför
Spelar du något instrument: spelat
Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: Lycka
Är du kittlig: hehe ja 
Snarkar du: from what ive heard...ja XD
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: hmm...kackerlacka?
Längtar du mest efter just nu: tills jag får åka skiiiidor:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0