lista från nån blogg

1. De 3 senaste köpen jag gjort är läppglans, handskar, en foundation,

2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är har ingen kändis på min mobil:P

3. Det senaste jag googlade var fashion bloggs

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin hmm har faktiskt ingen aning:P 

5. I min handväska har jag just nu… lite skolgrejer, en plånbok, min mobil puder och läppglans

6. Min favoritgata i världen är Gospodska i Banja luka

7. Mitt signaturplagg hahah de enda jag kommer och tänka på är mitt peacemärke

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är oj typ nån väska antar jag

9. Jag är beroende av
nagellack

10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: tights, bekväm och efter humör

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: typ h&m de har ju störst urval med typ allt

12. Jag har aldrig köpt något från faktiskt typ topshop:P

13. Jag fyndar bäst på typ lindex:P

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Dulcecandy på youtube!!

5. Mitt nästa stora inköp ska bli
antagligen en dator

16. Min stilikon är har ingen:P

17. I min skosamling har jag mest svart

18. Min drömväska är typ hobobags är favoriter:P

19. Varje månad shoppar jag för
öhm beror på? men typ studiebidraget antar jag

20. På nätet shoppar jag helst just nu från faktiskt typ ellos

21. Min favorit-modeblogg är Dollyblond

22. Jag är som snyggast när jag är har borstat tänderna, tvättat bort allt smink och har håret i en slarvig tofs på huvudet

23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag my friends

24. Mitt hår är naturligt och vågigt:P

25. Mitt drömjobb är runt om i hela världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0