nyår 2010

Måste säga att detta nyår blev väldigt märkligt, fast på ett roligt sätt:P
Började med att min brors polare sjutsade mig till Vigelsjö och på vägen dit fick jag nästan en klump i halsen för jag kände mig så nostalgisk av och vara tillbaka där.

Kom till Nevid och jag trodde vi skulle vara fler men det var bara jag, Nevid och hans polare Said som var där:P Sen kom Tilda och Alex oxå. Vi käkade och snackade och hade det trevligt och tänkte dra vidare lite, Tildas mamma kom och hämta upp mig, Tilda och Alex för att skjutsa oss till Luc där det blev lite fler folk vilket var riktigt roligt:P Blev lite bilder lite "Jag-har-aldrig" och en massa skratt:P
Kvart i tolv drog vi upp till södra bergen och jag fick hålla i Elias hela vägen upp eftersom det var så halt. var där uppe i kanske 40 min och firade in det nya året.

Södra berget måste vara den vackraste platsen och vara på just vid tolvslaget eftersom man ser ut över hela Norrtälje och alla fyrverkerier. träffade massa roligt folk där uppe och fick massa kramar och pussar och annat.
Det var egentligen menat att vi skulle dra till Maja också men det blev så sent så det var ingen idé
och Luc ville inte att vi skulle dra tillbaka till honom eftersom det inte var meningen att vi ens skulle fira där bara vara där lite innan så vi fick höra om en annan fest av en kille som jag...Jag vet vem han är lite halft iafXD

Så vi drog på den här festen och det första som hände när vi kom dit var att bruden som hade festen fråga vem som bjudit hit oss och när vi sa Johan så visste hon inte ens vem det var XD och sen gick ett glas sönder på golvet så jag tror inte riktigt vi kände oss så välkommna så vi drog därifrån efter 5 min XD

Drog hem till Luc och bestämmde oss för att chilla lite eftersom alla verkade lite trötta efter allt:P Och det var nu som jag blev lite sur; Jag skulle ringa taxi och visst jag fattar att det har mkt och göra särskilt nu på nyår men när jag ringde så blev de först en massa strul med att ens komma fram sen så när man äntligen stått i kö i en kvart och så säger hon aahh det kommer ta ca 30-40 min och det kunde jag gå med på eftersom som jag sa innan det är väldigt mkt folk som åker taxi.

Problemet var bara att tiden gick och gick och gick och en timma senare var den fortfarande inte där

-Jag ska försöka säga det här så snällt som möjligt men kan ni snälla försvinna från mitt hus

Hursomhelst kom den iaf och jag, Charlotte och Pontus fick äntligen ta oss hem!

Väl hemma så hade min bror sin fest fortfarande i full gång så jag fick ta Puma
och smyga in i mitt rum där min bror hade lagt undan granen och annat julpynt så jag inte riktigt kunde göra så mkt. Satte mig på golvet och kelade lite med puma och sen så ställde jag undan allt och gick och la mig.

Nu var de ju så att det går inte så bra och sova när det är en massa albaner, bosnier, svenskar och annat folk som sitter och fyllesjunger i vardagsrummet:P Hur jag lyckades somna har jag ingen aning om.

that was my new years

how was yours?

utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0