party like a rockstar:P

såå gårdagen vart lite rolig:P var ute och träffade agge en stund, tog en caffe på grindkiosken och så:P
kom hem tog det lite lungt sen så blev det fix och drog till marika på förkrök:P inte mkt förkrök för min del jag hade tagit två alvedon p.g.a. extrem huvudvärk (kom senare på att det antagligen var för att min mens började)

vi var där till 9 nån gång sen fick vi skjuts av josefine (correct me if im wrong) upp till kvisthamra där vi skulle på fest hos torun:P

det var riktigt kul måste jag säga:D även om vissa av oss kanske blev lite väl fulla XD näära men det var en massa roligt folk och bra musik så jag hade grymt roligt:P

runt 1-2 ringer vi taxi och ska ta oss hem men från torun till janssons tobak var det... SNORHALT XD
jag tror marika ramlade kanske 3 gånger och de ganska rejält:P får höra om hon har några blåmärken eller något

kom hem och satte mig och filade naglarna medans jag tittade på förhäxad... typiskt mig?

men jag kunde ändå inte sova

vaknade imorse med världens mensvärk och har inte varit på humör till någonting alls... inte ens och dra till lohärad med agge och träffa massa folk vilket jag antagligen kommer ångra stenhårt imorogn men men... nu ska jag ut med hårbollen och sen ska jag lägga mig och läsa klart flickan som leker med elden :P


BTW vad ser ni för något först när ni ser den här bilden?

Utan vax zäta

Can't make it 2 ze party having a bad hair day -Mess från Niklas  XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0