sen update:P


nyligen hemkommen från skolan :Peller jaa nu var de flera timmar sen:P 
hra iaf varit en grymt kort dag eftersom vi inte hade varken naturkunskap eller svenska (eller var de engelska?) 
hursomhelst var jag ändå kvar ett tag och jobbade med hamed och andrea:P vi ska göra en dokumentärfilm om diabetes och de e bra och börja så fort som möjligt:P 

nu har jag precis tvättat pumpen i akvariumet, och av någon anledning så fick jag minnen när jag var liten och brukade fylla de med vatten och efter varje kanna brukade ajg fråga pappa räcker det nu? kul att jag inte tänkte på att de bara var och kolla på vattenkanten...

i was a weird kid....

sitter och väntar på middag och försöker fixa en massa saker som läxan till etiken imorogn:P 

 
kanske på tiden att ajg går och lägger mig tidigare??

Utan vax zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0