shit happens.

kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig men fan nice ändå;)

men för att ta det hela från början så var jag nere på synsam och kollade synen och testade på en massa glasögon:P kunde ju inte hindra mig själv från att låna hem 4 par också^^ men dock tror jag att de kommer åka tillbaka och att de blir från något billigare ställe. verkar liiite dyrt och betala över ca 2000 spänn med glas och så...

hem, middag, ut och möta jonte:P
trevligt trevligt och drog sedan vidare för att möta liv en stund:P
en stund blev ju då liiite längre än vad som faktiskt var planerat (eller var de ens planerat??)
efter att ha suttit i kylan ett tag så kom vi på att aaah vi kan dra till u-huset och kolla vad som händer där
treorna hade ju nämligen konsert ikväll så why not?

och där hade vi rätt kul XD
först kom jag och livan in och i öppningen sitter tre tjejer:P känner dem lite halft sådär men bakom dem är andrea och sebastian så i samband med att vi började prata med dem och lite annat folk såå lixom bara råkade vi slinka förbi brudarna i kassan XD vi satt där ett tag och skämtade ganska grovt med anton och elina (HAHA!)

så sebbe i tron att jag då har betalat (6) tar med mig in till där själva bandet är:P var där en liten stund och kollade runt och stötte på björne
de e här jag har ett blondmoment och kläcker ur mig men björn vem e de man ska betala till?
HAR DU INTE BETALAT I KASSAN!?

hahahahah
så jag tänkte äh va fan jag ger dem 50 spänn no problem

1 minut senare kommer sebbe och ba nää vi tar bort kassan!
 jag bryr mig inte längre folk får komma in gratis de e ändå ingen som orkar sitta här!

YOU BASTARD KUNDE DU INTE SAGT DET LITE TIDIGARE!!!

aaaaah 50 spänn i onödan xD men äh det går ju till välgörenhet;)

nu ska jag sova för imorogn blire YOGA!!

Utan vax zäta;)

Kommentarer
Postat av: livan

hahahahahh asså det var klockrent! fan hade det mycke mycket kul ikväll sötnos!

2010-01-16 @ 00:43:26
URL: http://livan.blogg.se/
Postat av: maja

pröva kasta bort 80kr + 200 av en klänning man ger bort + en skjorta och halsband för 200 kr XD DEEET sucks, gaanska hard! :P hahah

2010-01-16 @ 10:35:15
URL: http://ommaja.blogg.se/
Postat av: Andrea

hahahaha xD fy faan va klockrent asså xD men va då 50 spänn i onödan? gick inte de där pengarna till bris?? xP

2010-01-16 @ 16:22:30
Postat av: maja

KVINNNA! GE MIG BILDER PÅ DINA GLASÖGON! :D

2010-01-16 @ 21:28:06
URL: http://ommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0